PATIJOC 2012

El passat divendres , els alumnes de 3r de primària de totes les escoles de la Ribera d’Ebre es van reunir a la localitat de Flix per participar en la trobada comarcal del Patijoc que se celebra cada any. Uns 270 alumnes i els seus mestres van gaudir d’una jornada lúdica practicant jocs de pati . La finalitat d’aquesta trobada és recuperar als nostres “patis” aquests tipus de jocs més tradicionals. Tot i l’estona de pluja, com ja és habitual, la jornada es va cloure amb un ball , la coreografia del qual han assajat tots i totes a les seves escolaes. Aquí en teniu el resultat.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *