TROBADA DE PRIMARIA DEL PCEE

Ahir , 14 alumnes de Cicle Superior vam sortir a Gandesa per tal de participar a la Trobada del Pla Català de l’esport a l’escola que s’organitza per les escoles de primària. Durant tot el matí van estar practicant difertents esports, entre ells l’hoquei, el touch, aeròbic, btt…
Tot i la calor que feia , s’ho van passar d’allò més bé.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *