Aquest cap de setmana passat es van celebrar a Riba-Roja d’Ebre els JJEE d’atletisme de la nostra comarca en categoria Prebenjamí. Amb un total d’11 participants, el nostre Institut escola va participar en les dues proves: velocitat 60m. i salt de llargada. Els nostres atletes i les nostres atletes es van endur molt bons resultats, inclús vam aconseguir 6 medalles. Moltes felicitats a tots i a totes pel vostre esforç i per la vostra participació. Des d’aquí agraïm al profe Manel, l’Antonio Montaña i a la Cristina Torres la seva dedicació per entrenar i acompanyar a aquests nens i nenes en la pràctica de l’esport.
Medallero:
ANDREU CORDEN: OR EN LLARGADA I VELOCITAT
DIANA SERAC: PLATA EN LLARGADA I VELOCITAT
PERE PUELL: BRONZE EN VELOCITAT
IMAN AZZOUZ: BRONZE EN LLARGADA
