Office 365 ja disponible per al professorat

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ens dona la possibilitat a tot el professorat de poder usar la suite ofimàtica online Microsoft Office 365 amb el nostre usuari XTEC i la contrasenya de l’ATRI/GICAR. A continuació us expliquem com fer-ho.

En primer lloc anem al lloc web d’inici de sessió (cliqueu aquí).

Ara escriurem el nostre usuari XTEC (1) però, en lloc de @xtec.cat, escriurem @edu.gencat.cat (2), com podeu veure a la imatge. Fet això cliquem el botó Següent (3).

Ara ens apareix una altra finestra on haurem de posar la nostra contrasenya ATRI/GICAR (1) i clicar el botó Iniciar sessió (2).

Si tot ha anat bé, us demanarà si voleu mantenir la sessió oberta i després ja podreu fer servir la plataforma.

Esperem que el post us hagi estat d’utilitat. Us esperem al pròxim!

ACTUALITZACIÓ DEL 21 DE GENER DE 2021:

Sembla que des de les vacances de Nadal el servei ja no és operatiu per al professorat que encara no havia iniciat sessió. Esperem que el Departament solucioni aquesta situació i sigui només temporal.

 

Atribució de les imatges de portada

Microsoft Sweden, CC BY 2.0 <https://creativecommons.org/licenses/by/2.0>, via Wikimedia Commons

Alfiki Diastama Afan Firdaus, CC BY-SA 4.0 <https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0>, via Wikimedia Commons

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *