Música a les Mans 2013

Manos con notas musicales

Dissabte, 11 de maig de 2013, a partir de les 16.30 h

Quan la música es toca en Braille

L’Auditori ONCE Catalunya acull la 7ª trobada d’estudiants de música amb discapacitat visual “Música a les mans”, organitzada pel Centre de Recursos Educatius (CRE) ONCE Barcelona .

Barcelona, 7 de maig de 2013 – El proper dissabte 11 de maig de 2013, a les 16.30 hores, tindrà lloc a l’Auditori de l’ONCE a Barcelona el concert de la 7ª trobada d’estudiants de música amb discapacitat visual, Música a les mans, organitzada pel Centre de Recursos Educatius ONCE Barcelona.

La proposta i el títol de la trobada, que fa referència a la lectura en Braille, va ser idea del professorat de l’Escola Municipal de música de Salou, on al novembre de 2001 es va fer la 1ª trobada, organitzada conjuntament amb aquest CRE.

Des d’aleshores la trobada s’ha anat realitzant periòdicament, arribant aquest any a la 7ª trobada i havent rebut l’any 2012 el 1er premi Innova concedit per Expodidàctica.

Enguany hi participaran al voltant de 25 alumnes amb discapacitat visual, provinents de 17 Escoles de música i Conservatoris de Catalunya i Andorra. En aquesta ocasió l’acte estarà organitzat pel CRE i professorat voluntari de les diferents escoles, aplegant més de 100 músics. Enguany el concert serà presentat per la Mariona Comellas, reportera de TV3.

Aquesta activitat, que es va iniciar amb la voluntat de realitzar-se periòdicament, vol ser un espai de convivència, un punt de trobada on els estudiants de música de diferents centres, que utilitzen el codi braille o altres recursos específics, puguin compartir la seva afició i el seu repertori, al mateix temps que s’afavoreix el contacte entre aquests centres per compartir recursos i experiències, i generar noves propostes que reverteixin en una millora de l’atenció educativa.

ACTE: Música a les mans

DIA: Dissabte, 11 de maig de 2013

HORA: 16.30 hores

LLOC: Auditori ONCE (Gran Via, 400 – 08015 Barcelona)

Programa de l’actuació. PDF.