Els nostres objectius prioritaris en CLUBIAS.-

CLUBIAS és el principal Departament de COOPERIS

www.cooperis.cat

1.- Centre Lliure Universal Bàsic en la Investigació dels Aprenentatges Autònoms.-

Investigació científica per l’eficàcia i per l’evidència de fets que afavoreixen l’autonomia dels aprenentatges i sobre tot l’aprendre a aprendre per a totes les edats i en especial als menors.

2.- Cercle d’Amics en l’Atenció a les Persones amb Trastorns d’Aprenentatge amb Rendiment Intel.lectual i Conducta Adaptativa Normal.-

CERADAI completarà en la població l’atenció a l’alumnat amb NEE que no tenen atenció associativa en el territori. En aquest cas estem especialitzats en els TARICAN (Trastorns d’Aprenentatge amb Rendiment Intel.lectual i de Conducta Adaptativa Normal).

3.- Club de persones i d’entitats en la cooperació en el suport a les famílies que ofereixen atenció als menors amb NEES

Cooperem per a donar una atenció orientativa i interpretativa de les institucions educatives i la seva decisiologia en l’organització, en el funcionament i en els serveis a la ciutadania.

Demanem la col.laboració de totes les entitats en espais  gratuïts en l’intercanvi d’informació i documents i a la vegada  de compartir coneixements.

Ens oferim en l’orientació educativa en col.laborar en la interpretació de casos i demanem el respecte a les persones i als professionals, a la vegada que fomentem el diàleg entre les famílies i l’escola/institut.

4.- Cooperació en estratègies bàsiques per a la conscienciació de l’autonomia dels aprenentatges, de l’autodeterminació personal i col.lectiva en la nostra vida i de l’emancipació familiar i col.lectiva

Organitzem i participarem en totes les sessions que s’acordin en el compartir experiències, vivències  i coneixements i també ajudar a interpretar els processos d’aprenentatges i en especial la presa de decisions, aquestes són també un dels aprenentatges clau de les nostres vides.