05.- Presentació de les jornades Remeis Aprendre a Aprendre a les famílies.-

Presentació a les famílies amb fils i filles d’edat 03-17 anys.-

Jornades Remeis a Aprendre a Aprendre

Organitza: Associació CERADAI     Amb l’impuls de COOPERIS  www.cooperis.cat

El cost  és gratuït però cal reservar plaça de forma prèvia. Places limitades.

Escriu a info@cooperis.cat i digues el teu nom i les places que reserves o bé truca al 619 79 39 69 i grava al contestador automàtic el teu nom i les places que reserves.

Lloc: Sala d’actes de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona

Practicament tot es troba en el repte d’aprendre a aprendre dels nostres fills/es

Clica sobre més informació del lloc:

Horari base i opcional amb el programa d’intervencions:

Clica: http://blocs.xtec.cat/aprenremeis/programa-de-les-sessions-a-limet/

El curs Remeis està pensat per a les famílies a la fi de millorar la seva acció educativa i facilitar així les orientacions respecte a eines pràctiques i a la vegada siguin remeis per a l’alumnat en els seus aprenentatges a aprendre a aprendre.

Es tracta d’aconseguir la màxima autonomia en l’alumnat en les seves iniciatives personals respecte a l’estudi, a aprendre a aprendre, a tractar la informació, a reflexionar sobre els seus processos d’aprenentatge així com saber aprofitar les famílies els recursos del nostre entorn com biblioteques, museus, exposicions, així com la visita de la ràdios en família.

A més de tractar sobre els temes clau de l’educació avui segons fonts del mateix professorat, de l’alumnat i de les mateixes famílies:

LA SEXUALITAT, EL CONSUM (Audiovisual, alimentació, jocs i joguines), LA DROGA, LA SALUT, EL COS, LA JUSTÍCIA, ELS RECURSOS I AJUTS A LES FAMÍLIES, L’APRENETATGE AUTÒNOM I LA CONVIVÈNCIA A L’ESCOLA/INSTITUT I A CASA.

TENS PREGUNTES, TENIM RESPOSTES

RECURSOS, EXPERIÈNCIES METODOLÒGIQUES, ESTRATÈGIES D’INCLUSIÓ SOCIAL, ADAPATACIONS CURRICULARS, P.I., EINES I REMEIS A APRENDRE A APRENDRE.-

cadirade5potes

PLACES LIMITADES. AFORAMENT LIMITAT

RESERVA LA PLAÇA, APUNTA’T

A LES JORNADES REMEIS.-

Per a la reserva de plaça calen les dades.

Escriu nom, cognoms, centre educatiu que està o estan escolaritzats els teus fills/es , el teu telèfon fixe particular (en el cas de tenir de contactar amb tu) i  el teu e-mail (per a efectes de comunicació) a: info@cooperis.cat

Més informació general: http://blocs.xtec.cat/aprenremeis/

Amb la participació i col.laboració d’associacions famílies amb fills/es al voltant de NEES com APYDA, DOWN Tarragona, ASPERCAMP, ASTAFANIAS  i CERADAI, etc.

Amb la col.laboració de persones, professionals de la salut, de la justícia, de l’ensenyament i d’altres àrees educatives. També d’entitats i associacions.

Les persones que assisteixin a totes les jornades tindran un certificat d’assistència si ho demanen (cost 01 euro).

També tindran informació puntual sols per via digital de les documentacions que es facin difusió en les mateixes així com informació d’activitats posteriors de l’entitat organitzadora com també de les entitats i associacions col.laboradores de les jornades.

Estem a facebook com CERADAI de Catalunya. Fes-te amic/amiga.-