06.- Presentació dels 12 Remeis a les jornades i en societat.-

1.- Dimecres. dia 05 d’octubre 2011-  COOPERIS (1). Cooperació Inclusiva Social. Coordinadora de Persones, Entitats i Recursos per la inclusió Social, la Convivència democràtica activa  i la Conservació i millora del nostre patrimoni social, cultural, artístic, històric, personal i col.lectiu. Presentació del Club CLUBIAS, Club per a la Interpretació de l’Autonomia de l’Aprenentatge personal i col.lectiva. Iniciativa de constituir el comitè científic CLUBIAS i OBSERVAS (Observatori Social del Comportament Autònom dels Aprenentatges com a secció de CLUBIAS).

2.- Dijous, dia 06 d’octubre de 2011- EL FULL DE RUTA EN FAMÍLIA (FREF) (2). La família des de la seva autonomia com créixer junts i treure profit dels ajuts de l’entorn.

3.- El Remei RADIoral i COOPERIS Ràdios (3). Els efectes mentals intel.lectuals, afectius i socials de l’expressió oral en la ràdio. L’ús del llenguatge en situacions com a casa, en la visita d’un museu i a la ràdio. Els programes tallers de ràdio. Dijous dia 13 d’octubre de 2011 a les 18 hores. Estudis de ràdio SPiSP de Tarragona. Amb opcions de participar en taules rodones i altres sessions de ràdio a Tarragona i a Falset.

4.- Dimecres, dia 19 d’octubre de 2011- EL KARPETAL (KRP) (4).  L’autonomia de l’aprenentatge de l’alumnat, la seva determinació dels estudis i del seu futur.

5.- Dijous, dia 20 d’octubre de 2011- EL KARPETA.fils (5). L’autonomia d’aprendre a aprendre dels nostres fills i filles en família. La família necessita el seu codi ètic i el seu propi pla de mediació.

6.- Dimarts, dia 25 d’octubre de 2011.- L’autonomia de la família i la seva col.laboració amb el Karpetal de l’alumne/a. La carta de compromís i el diàleg. La convergència entre Karpeta.fils i Karpetal amb els resultats curriculars. La iniciativa personal i familiar i la creativitat dels nostres fills i filles.

7.- Dimecres, dia 26 d’octubre de 2011.- Les estratègies d’inclusió social. Els Remeis docents (MIDED i ICEbergS (6-7)). Els jocs de taula i tauler (CRD) (8) i psicofìsics (MPL)(9). El joc per l’autocontrol (JXA). Els Remeis de RADIoral i de l’organització dels espais socials (ECONOS, EDUcre@ (10-11) i altres). El Remei Màster COOPERIS(12).

Primers auxilis mentals.

Una persona que no apren sola i que no sap treballar en cooperació és una ment que necessita dels Remeis Aprendre a Aprendre per a millorar les seves competències bàsiques transversals

En tenim

DESCOBREIX-LOS