15.- EDU.curts a l’escola i a l’institut. Com podem jugar?

Setembre 2011

Primera fase: Treball individual. Conèixer -se com a grup-classe. Estudi de necessitats socials i culturals de l’aula, del centre educatiu i/o de l’entorn. Elaboració de possibles projectes d’aprenentatge servei tot considerant l’àrea curricular i/o tutoria ESO.

Octubre-novembre 2011

Segona fase: Formació a l’aula de grups heterogenis, multinivells de continguts i de recursos.

Desembre 2011- gener-2012.

Tercera fase: Posta en marxa dins de l’àrea o àrees curriculars o hores de tutoria (ESO) en una o més d’una de les cinc modalitats EDU.curts: Jocs EDU.curts.

Febrer-abril-2012.

Quarta fase: Sessions EDU.curts (partides d’EDU.curts) amb diversos grups dins del mateix nivell o de diferents nivells dins del mateix cicle.

Abril-maig-2012

Cinquena fase. Opcional. Participació en trobades fora del centre educatiu amb la col.laboració de les famílies dels equips actius EDU.curts disponibles.

Tarragona enguany serà la capital de la cultura europea.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *