Setembre 2011
Primera fase: Treball individual. Conèixer -se com a grup-classe. Estudi de necessitats socials i culturals de l’aula, del centre educatiu i/o de l’entorn. Elaboració de possibles projectes d’aprenentatge servei tot considerant l’àrea curricular i/o tutoria ESO.
Octubre-novembre 2011
Segona fase: Formació a l’aula de grups heterogenis, multinivells de continguts i de recursos.
Desembre 2011- gener-2012.
Tercera fase: Posta en marxa dins de l’àrea o àrees curriculars o hores de tutoria (ESO) en una o més d’una de les cinc modalitats EDU.curts: Jocs EDU.curts.
Febrer-abril-2012.
Quarta fase: Sessions EDU.curts (partides d’EDU.curts) amb diversos grups dins del mateix nivell o de diferents nivells dins del mateix cicle.
Abril-maig-2012
Cinquena fase. Opcional. Participació en trobades fora del centre educatiu amb la col.laboració de les famílies dels equips actius EDU.curts disponibles.
Tarragona enguany serà la capital de la cultura europea.