Auditori de Barcelona

DSCN1788 (3)El dia 12 de gener les classes de 3r. i 4rt. van anar  a l’auditori de Barcelona.Vam anar a veure  El somni d’una nit d’estiu de Mendelssohn.auditori

A les 9h vam sortir de l’escola i vam arribar a les 10h.Ens hem fet una foto amb un cavall de pals, el cavall de Troia i després vam entrar a l’auditori.

recomanem lectures 012

Classe 3r.

Després d’entrar a l’auditori vam esperar 5 minuts i vam sortir uns quants musics,5 tocaven el contrabaix,7 el violí, 8 la flauta.  Primer van sortir els músics i van tocar 3 ó 4 musiques precioses. Després van sortir els cantants van cantar una cançó molt bonica que cantaven en un altra idioma.  Els músics són una jove orquestra amb un cor de cantaires de 12 a 18 anys,que mentre toquen ens expliquen els seus somnis de futur relacionats amb la música.Van combinar  cançó  i moviment amb la música,els hi va sortir molt bé.

foto grup1

Classe 4rt.

Quan ja acabava van tocar una cançó final. Vam sortir de l’auditori i  vam muntar a l’autocar cap a l’escola.Quan vam arribar a Bellvitge i pujaven per les escales eren les 12h.
Esperem la pròxima sortida!

Andrea Rodríguez i Gurleen 4rt.

Aquest article s'ha publicat dins de CANÇONS, NEWS i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.