En un dels tallers proposats en aquest curs,
els alumnes de 4t, 5è i 6è s’aproximen al dadaisme, moviment sorgit després de la 1a guerra mundial com a forma d’expressió artística, i a les obres artístiques de Hannah Höch aportant una valoració crítica de la seva obra i del moviment artístic.
Presentem als alumnes el tema del dadaisme i l’artista Hannah Höch amb aquesta presentació.
Abans d’arribar a l’obra artística final, els alumnes han de preveure la producció de les seves obres realitzant un petit quadernet amb l’objectiu d’argumentar i planificar tot el procés de les seves feines, des de la previsió de recursos, materials, i finalment la materialització de les seves obres dadaistes emprant conceptes i materials relacionats amb el collage segons les obres de l’ Hannah Höch.
Abans de la realització del taller es programa els objectius d’aprenentatge, criteris d’avaluació, àmbits, dimensions i competències que es vol treballar, així com les activitats i la temporalització i que quedaran reflectides en el document Programació taller Hannah Höch
Finalment, i acabada la feina, una mostra del resultat de les obres dels alumnes ens revela que van fer seva les idees de l’artista dadaista alhora que gaudien de la feina i deixaven anar la seva creativitat.
Moltes felicitats. M’ha agradat molt el taller i el proposaré com una possibilitat de treball, tant a nivell coeducatiu com per a la proposta de creaivitat i cineixement del Dada.