Monthly Archives: maig 2014

Projecte “Cap el Nostre Futur”

Hem demanat a alguns pares que col·laboressin amb l’escola per a involucrar els nostres alumnes amb els oficis dels nostres pares. L’Alícia Abellán mare d’en Mario de 5è A ha col·laborat venint a la nostra classe a explicar-nos què fa quan està fora de casa!!!

Així ha estat un tros de la seva aportació:

Moltes gràcies per la vostra participació!

Els nens de 5è.

CANTÀNIA 2014

Un any més, i com és habitual en aquestes dates, el 17 de maig 2014, a les 20:30, al teatre Monumental de Mataró, es va celebrar el concert de Cantània amb el tema de la Llibertat: “La Rambla de la Llibertat”.
Van participar els/les alumnes de l’escola. Va anar molt bé i es va demostrar la bona feina de la nostra mestra de Música, Teresa Ayala i l’esforç dels nostres alumnes.
Esperem us hagi agradat.

Dictats Variats

Dictats – Edu365.cat
http://www.edu365.cat/eso/muds/catala/dictats/‎

Una visita a la ciutat. Les parts del cos. Un dia d. Els esports. La llengua catalana. Caminada de nit · Els mitjans de transport · Una visita al zoològic · Els vestits

elemental

PROMO FESTIVAL “LES ESCOLES A LA RÀDIO”

L’escola Cirera de Mataró participa el dia 10 de juny al festival radiofònic que durà a terme el professor del curs de ràdio Òscar Fernández a Mataró Parc conjuntament amb la locutora Mª LLuïsa dins del magazzine ” Viu la vida, dia a dia! Els nostres nens/es podran locutar en directe formalitzant una petita intervenció d’uns 15 min, mentre que el gran grup restarà com oient, participant en aquesta categoria i treballant també la comprensió oral en català, així com la promoció d’aquest event i la redacció de la invitació a la 5ena edició d’aquest Festival de Ràdio dins aquest any de les galeries comercials, en front de la botiga Zara i Pull&Bear.

Us esperem i si no podeu venir sintonitzeu-nos en el vostre dial de la FM a Mataró Ràdio 89,3 FM.