PARTICIPACIÓ EN LES JORNADES DE PORTES OBERTES

El passat dissabte vam celebrar una jornada de Portes Obertes per tal de donar a conèixer el nostre Projecte Educatiu i les nostres instal·lacions, i també per apropar les famílies al dia a dia a l’escola.

Un bon nombre de famílies i també d’alumnes van participar en totes les activitats que havíem organitzat: xerrades informatives, tallers per a petits, inflable, xocolatada i, fins i tot, titelles i contacontes.

Volem agrair la col·laboració de la colla castellera Xiquets de Tarragona, que, des de fa uns quants anys i mitjançant un pare de la nostra escola, ens permet gaudir amb un gran inflable. També agraïm la col·laboració activa de l’AMPA i dels mestres de l’escola.

I seguint amb les activitats relacionades amb Portes Obertes, el dilluns 11 de març hem rebut la visita dels alumnes de P2 de la llar d’infants Gu-Gu de Constantí. Aquests alumnes han compartit activitats amb els alumnes de P3 del nostre centre. Tots i totes ho han passat d’allò més bé.

Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>