Cada R amb la seva mascota

Des de la Comissió d’Hort ara ja fa unes setmanes es va organitzar un concurs de mascotes molt especial.

Els alumnes havien de construir mascotes que representessin les tres R: reduir, reciclar i reutilitzar. Però, és clar, s’havien de fer amb material reciclat: ampolles de plàstic, cartrons, rotllos de paper higiènic, oueres…

Ara que ja les han acabat estan totes exposades a l’entrada de l’escola. Durant aquests dies els alumnes amb la seva mestra baixen a veure-les i, a més a més, voten per les tres més originals. Ho tenen força difícil perquè són totes pel primer premi.

A final de curs tindrem els resultats i les tres mascotes representatives de les tres RRR.

Ja us anirem explicant les novetats.

També hi tenim uns contenidors molt bonics per recordar als nens i als mestres com es recicla ja que a vegades se’ns oblida.

Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>