audició escola municipal de música

Audició de l’escola de música de Constantí.

El passat divendres dia 25 de setembre de 2009; els alumnes de primària del CEIP Centcelles van assistir a l’audició dels mestres de l’escola de música. A l’audició van poder veure i escoltar molts instruments: piano, flauta travessera, clarinet, saxòfon, la guitarra elèctrica, el baix…

Amb aquesta activitat, tots els alumnes van disfrutar molt i esperem que s’animin a començar a l’escola de música.

Visita a l’exposició de l’artísta Tom Carr.

El dijous 15 d’octubre vam visitar l’exposició de l’artista tarragoní Tom Carr, a la sala d’exposicions de la caixa Tarragona. L’exposició mostrava les obres d’art mitjançant escultures de cossos i figures geomètriques.

–>

Després ens van ensenyar a fer amb paper alguns dels cossos i figures geomètriques que anteriorment havíem vist a l’exposició.

Els alumnes d’educació infantil, el dia 6 de novembre vam anar d’excursió a Tarragona a veure l’exposició “Reberveratio” de l’escultor Tom Carr.

A través d’un conte ens van anar ensenyant diverses figures geomètriques (cercle, triangle, espiral). Després de fer un recorregut per l’exposició i veure les obres d’art del Tom Carr; amb petits grups vam pintar amb ceres una espiral de paper i ens la vam emportar a l’escola per penjar-la a l’aula.

Abans de tornar cap a l’escola, ens vam divertir tot jugant al Parc de la ciutat amb els tobogans i engronxadors.