NEDA QUE NEDA

Després d’escoltar el conte us animo a que llegiu el conte, ja que a més a més de la història gaudireu d’unes fantàstiques il·lustracions.

EL CARGOL I L’HERBA DE POLIOL

Aquest video està dedicat a la classe de P-4B que han triat el nom dels cargols. Que gaudiu escoltant-lo!

EL PEIX IRISAT

Aquest conte està dedicat a la classe de P-3B de l’escola, que han escollit el nom de la classe dels Peixos.

EL CAVALL

GUAITA AQUEST CAVALL
COM MOU LA GROPA
AMUNT I AVALL,
AMB EL SEU PLOMALL
I ESTREPS DE METALL!

FA UN TERRABASTALL
QUAN GALOPA
QUE EIXORDA LA VALL
COM QUAN CANTA EL GALL!

RENÉE MATHIEU

EL CARGOL

TINC BANYES QUE NO FEREIXEN,
MENJO TANT DE VERD COM PUC
I, COM UNA JOIA VIVA,
PORTO UN ESTOIG AL DAMUNT.

TEMO SABATES DISTRETES
I PEUS FEIXUCS O FERRATS
QUE SABRIEN ESCLAFAR-ME
DAMUNT LA POLS O L’HERBAM.

I QUAN SENTO CRIATURES
QUE A LA VORETA O DE LLUNY
CANTEN UN: -CARGOL, TREU BANYA!-
MIG EM MORO DE PORUC.

JOSEP CARNER

LA SENYORA DELS LLIBRES

Aquest relat està inspirat en la veritable història i valenta feina que van fer les Bibliotecàries a Cavall, a les quals es coneixia com “les senyores dels llibres” en la serralada dels Apalatxes a Kentucky, als Estats Units.

La entranyable història d’en Cal, un noi al que no li agradava llegir llibres i que amb el pas del temps, la seva germana Lark el va ensenyar a llegir i que la senyora a cavall va despertar el gust per la lectura. No t’ho perdis i llegeix-te’l

OMBRES XINESES

Aqui teniu un video per gaudir d’una forma diferent d’una història explicada amb les mans.