ABANS DE NAVEGAR CAL PREPARAR-LOS

Aquesta conferència també va resultar molt interessant d’escoltar. La directora de l’escola ens va trasmetre l’entusiasme de com treballar amb els alumnes un dels aspectes més fonamentals i necessaris: que els alumnes coneguin el funcionament d’una biblioteca i com s’organitza.

Aquest treball previ és fonamental si volem que els nostres alumnes siguin competents en la cerca d’informació a l’hora de fer un treball de recerca.

Així doncs comparteixo aquesta informació amb tots vosaltres. Desitjo que us ajudi en la vostre tasca d’ensenyants.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>