Daily Archives: 11 març 2010

Teachers from Reading visit EL PRAT.

La setmana del 15 fins el 19 de febrer, hi haurà al Prat de Llobregat la visita d’una delegació del sistema educatiu britànic.
El grup el formen directors, leaders i coordinadors d’Educació de la zona de Reading, prop de Londres, i l’objectiu de la visita és la comparació entre els sistemes català i britànic i el desplegament curricular de l’àrea d’artística: art, plàstica, musica, teatre, etc.
El programa s’inicia dilluns al matí amb la benvinguda a la ciutat per part de la regidora d’educació de l’Ajuntament del Prat, Sra Margarita García, el director de la zona educativa, Sr. Josep Gómez i dels representants dels Serveis Educatius i Serveis Territorials en nom del Departament d’Educació.
Es visitaran les escoles Jaume Balmes, Parc, Charles Darwin, Sant Jaume, Mare de Déu del Carme, i els instituts Salvador Dalí, Estany de la Ricarda, Baldiri Guilera i Ribera Baixa per afavorir l’intercanvi de projectes , recursos i estratègies entre el professorat.
La cloenda tindrà lloc el divendres 19 de febrer amb activitats d’avaluació i propostes de possibles col•laboracions futures entre El Prat i Reading.
De nou, El Prat demostra la seva aposta per treballar per a l’excel•lència en l’educació i es mostra com una ciutat oberta a l’exterior i interessada en la innovació, en la millora i en el suport als agents implicats en el procés educatiu.

Have a nice week and let’s learn together!

Més informació a: http://www.elprat.tv/?lnkVid=1104

Informació sobre l’oferta de colònies en anglès i cursos de formació per alumnat de primària i secundària

Convocatòria de Colònies de vacances en anglès per l’alumnat de 5è i 6è Primària i 1r ESO a l’estat espanyol (sol•licituds fins 18 de març)

Colonias de vacaciones en inglésAcceso al servicio online
Datos generales:
Destinatarios:
Alumnos de 5º y 6º de Educación Primaria y 1º de ESO matriculados en centros educativos españoles sostenidos con fondos públicos.

Plazo de presentación:
Desde: 26 de febrero de 2010
Hasta: 18 de marzo de 2010
Plazo de presentación abierto

¿Cómo realizarlo?
Instrucciones para solicitar la beca
Más información:
Contacto Ministerio de Educación/ Subdirección General de Alumnos, Participación e Igualdad:

Atención telefónica: 913778343
Atención electrónica: subdireccion.alumnos@educacion.es
Convocatoria:
Texto convocatoria: Documento de convocatoria oficial.
Fecha de publicación: 25 de febrero de 2010

Estades d’immersió lingüística per alumnat de Primària

Dies per la preinscripció
Des del dimarts 23 febrer (a partir de les 12h) al dimarts 16 de març (fins a les 12h) durant les 24h del dia.

Per registra-vos cliqueu el següent enllaç: Registre

Si la persona ja es troba registrada, però no recorda la paraula de pas, caldrà introduir el seu NIF/NIE i prémer sobre “Recordar paraula de pas”. Aquesta se li enviarà per correu electrònic o SMS.

Per modificar o anul·lar la vostra preinscripció per al programa l’Estiu és Teu feu clic aquí.

Dia del sorteig
Dijous 18 de març. Es farà davant notari.

Publicació dels resultats
Divendres 19 de març. Es podrà consultar al web www.xanascat.cat

Assignació de places
A partir del divendres 19 de març.

On puc consultar els torns disponibles?
Pot consultar els diferents torns de l’Estiu és Teu en aquest enllaç.

Estades d’Idiomes L’anglès, francès o alemany serà la llengua vehicular d’aquestes estades. Aprendre i reforçar l’idioma triat serà l’objectiu de les activitats que es portaran a terme, tant a classe com en el lleure, desenvolupades per professors/es i monitors/es que parlaran aquesta llengua tot el dia per fomentar el procés d’immersió.

Es busca fomentar l’aprenentatge de la llengua estrangera, així com propiciar que els participants gaudeixin amb la llengua escollida de la mateixa manera que ho farien amb la seva pròpia.

El dia d’arribada, es realitzarà una prova de nivell per dividir els participants en classes, les quals es desenvoluparan en forma de tallers pràctics i sempre de forma dinàmica i lúdica.

Activitats de Lleure
Totes aquelles activitats que es realitzaran després de les classes d’idioma, durant la tarda i abans d’anar a dormir. Des de manualitats fins a teatre, passant per cançons i danses o grans jocs. Totes elles dirigides a cohesionar el grup i passar una estona divertida mentre aprenem els valors de la convivència.

Iniciació a l’anglès – De 5 a 7 anys
Les classes es dividiran per edats sense prèvia prova d’aptitud, llevat de casos especials i seran impartides per professors especialitzats en nens i nenes de 5 a 7 anys.

Les classes i les activitats es realitzen en anglès, llengua utilitzada pel professorat i els monitors durant l’estada.