My Day.

MY DAY

OBJECTIUS

1. Parlar sobre la seva rutina diària.

2. Llegir sobre altres rutines i els horaris en que es fan les activitats.

3. Escriure sobre un dia ideal i un dia normal.

ACTIVITATS D’ENSENYAMENT-APRENENTATGE

– Audició d’un text sobre la rutina diària d’una nena i explicació oral i escrita del que fa la nena abans, durant i després de l’escola.

– Comparació de la rutina diària de la nena i la seva propia contestant a preguntes orals i fer un escrit amb la seva rutina diària seguint el model.

– Els alumnes es fan preguntes orals sobre les seves rutines diàries i escriuen les respostes.

– Audició d’un text d’un dia ideal d’un nen.

– Escriptura d’un text sobre el dia ideal d’ells mateixos seguint el model donat.

– Fer els dibuixos i les frases de les rutines diaries d’un dia normal.

 

I get up at eight o’clock.

I make my bed.

When I wake up, I wash my face.

I have breakfast cereals, milk and fruit at half past eight in the kitchen.

I go to school on foot at a quarter to nine.

I have lunch vegetables, sausages and fruit at school at a quarter past one.

I finish school at five o’clock in the afternoon.

I go home on foot with my mother at a quarter past five.

I do homework at home.

I play football.

I help my mum to clean my bedroom.

I clean my shoes.

I watch TV, the news, at nine o’clock.

I have dinner soup, hamburger and fruit at nine o’clock.

I read my favourite book in my bedroom at half past nine.

I go to bed at ten o’clock. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *