Continuem parlant de l’ORQUESTRA a 4rt. Avui parlarem dels seus orígens i de la seva evolució al llarg de la història.
Sabeu que l’orquestra neix en el Barroc ??? Aquí l’orquestra és relativament petita, ja que té com a base els instruments de corda. L’orquestra apareix com a conjunt estructurat d’instruments organitzats per famílies (seccions de corda, vent-fusta, vent-metall i percussió).
El clavicèmbal i l’orgue fan dues funcions: de solistes o de suport polifònic (baix continu). El clavicembalista era l’encarregat de fer les funcions de director des del clavicèmbal.
Quina feina més completa, m’ha agradat moltíssim! Ens anirà molt bé a tots (grans i petits) els que confiem en el teu treball. Una abraçada.
Gràcies senyoreta !!!! Entre tots podem anar aprenent els uns dels altres.
D’aquí a uns dies penjaré un treball teu en LIM sobre la veu que m’ha agradat molt.
Gràcies per compartir.
Un petó.
hola flora m’agradat molt els videos e apres molt adeu.
Hola FLORA m’agradat molt els videos i he apres moltas cosas sobre l’orquesta adeu
Hola Flora!
Flora m’agradat molt la l’orquesta y espero aprendre mes de la l’orquesta
Hola Flora e vist els videos i man encantat e apres moltes coses de l’orquesta adeu
Hola Flora e vist els videos i man encantat e apres moltes coses de l’orquesta i no sabia que l’orquesta venia del barroc
hola flora e vist que al llarg del temps la percussio l´han posat al fons i a anat apareixent el director
Hola flora he apres molt i m´han agradat moltisim els videos adeu
hola flora m’agradat molt els videos.savies que els instrume’nts de corda fregada nomes poden estar en la part de avaix?
hola FLORA
m’agradat molt els videos i els instruments eren cada cop mes macos i divertits
adeu
hola flora m’agradat molt els videos.savies que els instruments de corda fregada del barroc nomes poden estar en la part de avaix?
adeu flora una abrasada molt forta i un peto molt gros
Hola Flora he vist les vides amb el meu cusi a ell li agradat i a mi adeu fins el Dimecres o el Divendres ha i gracies per el premi que em vas donar,i amb una abbraçada