Daily Archives: 13 novembre 2012

Continuem amb el Taller THE CITY RINGS

Aquest matí hem continuat amb el taller THE CITY RINGS que vam encetar ahir.

Després d’haver experimentat i enregistrat els sons dels nostres objectes personals avui hem posat atenció en els sons de les altres escoles. Els hem analitzat i hem intentat expressar verbalment qualitats, quins sentiments o emocions ens desperten i en quines situacions els podríem trobar.

Però sens dubte l’activitat més interessant ha estat la d’unir pistes de sons amb el programa AUDACITY per a obtenir la nostra pròpia “composició sonora”, feta amb sons dels companys de França i Bèlgica.

Val a dir que no ha estat un treball senzill… molts cops ens ha costat trobar l’adjectiu adient per definir un so, ens ha costat triar els millors sons per a la composició….. Però ens ha agradat aprendre a fer servir l’Audacity.

Aquí teniu un resum de la jornada d’avui. Gràcies Jaume i Lúa per la vostra paciència !!!

P4 i P5 van a l’Auditori de les Corts a veure un espectacle de DANSA CONTEMPORÀNIA

Aquest matí els “ocells i peixos” de P4 i P5 han anat a l’Auditori de les Corts a veure i participar d’un espectacle de DANSA CONTEMPORÀNIA, ” Bombolleta “.

Amb l’objectiu de prendre contacte amb la dansa contemporània, el teatre i l’acrobàcia aèria alhora que conèixer com i on treballa una companyia de dansa, els nens i nenes han gaudit tot desenvolupant les seves capacitats psicomotrius.

En aquest video podeu veure un resum de l’experiència:

Si voleu descaregar les fotos cliqueu aquí: FOTOS