Després d’anar a l’acte de la Plaça de la Concòrdia amb la resta d’escoles del barri els nens i nenes de 5è han volgut enregistar aquestes dues cançons que han après i que tan els han agradat:

LA VIDA ÉS BELLA

LA PAU ÉS EL CAMÍ

LA VIDA ES BELLA, cantada pels nens de 5è by FloraT

LA PAU ÉS EL CAMÍ cantat per nens de 5è by FloraT

8 thoughts on ““La PAU és el Camí” i “La Vida és Bella”, les dues cançons que els nens de 5è han cantat en el DIA de la PAU

1. Harry

M’ha agradat molt en la Plaça de la Concordia quan tots vam obrir els paraigües.

2. Melany

Flora el que m’ba agradat mes de la plaça de la concordia es obrir els paraigües quan estavem cantant les cançons

3. Nayeli

Hola Flora he escoltat les cançons i m’agraden molt tambe
    m’agradad anar a la Plaça Concòrdia i obrir els paraigües mentre estavem cantan.