Hem quedat els 4rts Classificats en el V PREMIO ESPIRAL EDUBLOCS

Em sento molt feliç de veure que l’esforç i tota la il·lusió posada en el nostre “Fem Música a l’Ausiàs March” han estat reconeguts.

Gràcies a tots els que m’heu fet costat i heu animat !!!

33 thoughts on “Hem quedat els 4rts Classificats en el V PREMIO ESPIRAL EDUBLOCS

1. yroset

Des del bloc “Recursos per a l’Educació Especial” us volem fer arribar la nostra més sincera enhorabona i us animem a seguir treballant en aquest fantàstic bloc.
    Ja tinc ganes de poder-vos conèixer en persona a Madrid!
    Una abraçada molt forta d’una vostra amiga “virtual”: Yolanda Roset (http://blocs.xtec.cat/recursosee)

2. mariajesús

Enhorabuena Flora!!! Me alegro mucho de que hayas conseguido este premio. Te mereces que se valore tu gran trabajo. Disfútalo a tope con tus alumnos que tienen que estar muy orgullosos de su maravillosa profe.
    Un abrazo
    mariajesús

3. Mª Jesus

Moltes felicitats, és un blog fantàstic que ens proporciona a altres mestres molts recursos a l’hora de donar les nostres classes.
    Moltes gràcies per les hores que dediques i per voler compartir allò que fas.

4. nayeli

enhorabona flora!!!tho mereixes ,pero tambe m’agradaria que estes el oscar itu

5. Laura

Felicitats Flora aquet block li agrada a tots els nens de l’ausias march i a molts mès

6. coraima

felicitats flora yo volia que guañares tu flora ets la mijor profesora que ecunegut en la vida adeu.

7. santiago

felicitats hem guanyat tots!!! espero que seguim amb aquest ritme i treball.

8. maria

enorabona flora !!!!!!!!! el teu blog magrada ESTA MOLT BE DE UN MUN DE PROFES EL 4 PREMI !!!!!!!!TU MAREIXES

9. fernando

FLORA TU MEREIXES PER AMI ETS LA MILLOR PROFESSORA DEL MON.
    ESQUE MIRA QUE GUANYANDAVANT DE MIL I PICU DE PERSONES
    FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. iana

Hola Flora felicitats el bloc es genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Klauss

FELICIDADES FLORA ERES UNA PRFESORA MUY BUENA ITU BLOC ES FANTASTICO IPOR ESO AS GANADO.

12. KLAUSS

FELICIDADES FLORA, ERES UNA PROFESORA MUY BUENA Y TU BLOC ES FANTASTICO Y POR ESO HAS GANADO

13. laura 3r

Felicitats,Flora! Entre tots sempre guanyarem!!!,dona igual si no em guanyat una copa d’or,de plata o de bronce l’oinpurtant es que em guanyat un diploma… Laura