6è participa en el 12è FÒRUM de RECERCA de les Corts

Aquest matí els nois i noies de 6è han anat a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona per participar en el 12è FÒRUM DE RECERCA que organitza el Consorci d’Educació de Barcelona amb la col.laboració del CRP de les Corts i l’UPC.

logo-forum-pel-bloc

“El fòrum de recerca de les corts és un certamen, al que concòrren alguns dels treballs realitzats per l’alumnat del districte, amb l’objectiu de fer un reconeixement del treball d’investigació d’alumnat i professorat, de ser una plataforma d’intercanvi d’experiències, distingir les millors recerques i donar a conèixer a la comunitat educativa i la societat el treball que es fa als centres educatius.

La recerca permet a l’alumnat adquirir i integrar nous sabers i habilitats i alhora desenvolupar unes capacitats necessàries per viure en una societat culturalment i tècnicament canviant. La recerca doncs, contribueix decididament a la formació integral dels joves, un dels objectius principals de l’educació “

El projecte que hem presentat els nois i noies de l’Ausiàs ha estat un treball interdisciplinar de les àrees de música, anglès i TAC que porta per títol: THE BEATLES, LA BEATLEMANIA.

Ha estat una experiència interessant. Hem après tant del procés de recerca com de l’exposició d’aquest matí.

Per veure més fotos clica aquí !

10 thoughts on “6è participa en el 12è FÒRUM de RECERCA de les Corts

1. Dipi

Hola nois i noies de sisè:
    Avui la Flora ens ha explicat que vau presentar molt bé el BEATELMANIA.
    Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Mar

Hola nens de 6è FELICITATS!!!!!!!!!!
    Algú m’ha dit que ho heu fet molt bé fins hi tot que vau
    SER ELS MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FELICITATS UN ALRE VEGADA!!!

3. fernando

nens de sisè!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    m’ha dit un ocellet que abeu presentat
    mol be lo de la betelmania
    felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. David

XD molt…. bééééé´:D 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

5. Laura 6è

Hola,Flora m’ho vaig passar molt bé allà i “esa Flora como mola se merece una ola!!!!”