Colònies 2018. Vilanova i la Geltrú

Estada a can Foix

Museu del ferrocarril

´´

Aquest article ha estat publicat en Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a Colònies 2018. Vilanova i la Geltrú

1. Nens i nenes de la classe dels Petits de Preixens diu:

Als nens i nens de la classe dels petits de Preixens, ens ha agradat molt tot el que hem fet a les colònies, però sobretot ens ha agradat la iaia Trini i anar a jugar a la platja.

2. Abril diu:

Hola! Sóc l’Abril. Aquestes colònies han sigut molt divertides. El que em va agradar més va ser anar a la platja i el que menys, anar al ferrocarril i els jocs de nit.
    El menjar era molt bo. M’ho vaig passar molt bé! Espero tornar a VILANOVA I LA GELTRU.
    Fins aviat!!!

3. Marti diu:

Hola ZER El Sió,

El que més em va agradar va ser el Museu del Ferrocarril i també la iaia Trini,meva nota

La meva nota és un 10!!! 🙂 🙂

4. Izan diu:

Hola nens i nenes de la ZER El Sio.

El que em va agradar més va ser la platja i la casa de colònies.

La meva nota es un 10 🙂

5. Erik diu:

Hola ZER,

Jo no he pogut venir, però crec que us heu passat molt bé.

Per les imatges la meva nota és un 10!! 😉
    🙂

6. Gerard diu:

Hola nens i nenes de la ribera del Sió,

les colònies van ser divertidíssimes! sobretot quan va venir la iaia Trini (és la bomba!).

la meva nota és un 10 🙂 🙂 😉

7. Isabel diu:

Hola nens i nenes
    M’ha agradat molt anar al Ferrocarril amb els meus amics i amigues de tota la ZER.
    La meva nota és un 10.

8. Aina diu:

Hola, sóc l’Aina de Preixens.
    A mi, les colònies em van agradar molt. Però les coses que em van agradar més, van ser:la platja i el parc de la serp. Allà, també m’ho vaig passar molt i molt bé. I també, una de les coses que em van agradar van ser les habitacions i els grups per a dormir . A la nit , vam fer jocs de nit, els més petits, van tenir que anar a buscar boies, que la iaia Trini les havia perdut. Més tard, vam fer dos grups (només els grans) que ens van servir per uns joc molt divertits. A l’hora d’anar a dormir, nosaltres teníem les professores més a prop que els nens. A la nit, vam menjar moltes coses… L’endemà al matí, vam esmorzar i vam preparar les maletes per a poder marxar a la tarda. Més tard, vam fer unes petites activitats al museu del ferrocarril. Vam fer uns grups per a fer-ho. Vaig triar d’anar amb: la Sandra de Preixens, l’Abril de Preixens, l’Aroa Dil de Ventoses, l’Emma, l’Ares, la Janna Torné i l’Ovidi que també són de Preixens. Aquest joc consistia en que et donaven quatre imatges del museu del Ferrocarril, al nostre grup, només ens faltava trobar una de les quatre imatges. A l’hora de dinar , vam anar una altra vegada a la casa de colònies on vam menjar macarrons, pollastre i de postre gelat de xocolata i nata de la marca MAGNUM. Estava molt i ens va agradar molt a tots. Més cap a la tarda, vam agafar les maletes i els sacs de dormir i els vam deixar al guardamaleter de l’autocar. Vam pujar-hi i vam marxar. Ah! si, per cert, em vaig assentar amb l’Aroa Dil al final de l’autocar. Vam mirar una pel.licula.
    Com és un lloc de platja, és molt famós el peix. Un dels dies, vam menjar croquetes de peix que eren requeteboníssimes! L’any vinent, m’agradaria tornar-hi anar, però m’hi agradaria anar tres dies. Fins les colònies de l’any vinent! Espero, que algún altre any es torni a repetir aquesta gran aventura! Adéu!

9. Escola de Puigverd diu:

Xavi: el que em va agradar més va ser veure els peixos i els que em van agradar més van ser el rap i la llagosta.
    Albert: el que em va agradar més va ser dormir però lo pitjor va ser la llotja, per l’olor del peix.
    Sergi: el que em va agradar més va ser la llotja perquè vaig veure dos llagostes vives i un cranc.
    Dennís: el que em va agradar més van ser les habitacions i la casa de colònies.

10. MARIONA :) diu:

HOLAAAAA!!!!!!

NENS I NENES DE LA ZER EL SIO!!!

A mi el que més em va agradar va ser anar a la platja i fer els jocs de nit, dels pòsters i la memòria, el Museu del Ferrocarril i moltes coses més !!!!!!

El menjar era molt bo… boníssim.

El 1r. dia va ser molt divertit perquè vam conèixer la casa colònies i les monitores que eren molt simpàtiques.

ADÉU

11. Marc Fortuny diu:

Hhhhhhhhhooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sóc el Marc.
    El dilluns em vaig despertar a les 7:39, em vaig dutxar i vaig esmorzar. Vaig acabar de esmorzar i vaig anar a vestir-me.
    Quan eren les 8:45 vaig marxar a la parada d’autocar hi havia l’Aina, la Sandra, La Mariona, l’Abril,l’Emma,l’Ares,l’0vidi, la Janna, el Màxim.
    Més tard, vam deixar les maletes a l’autocar i vam anant pujant, jo em vaig assentar amb el Martí. Vam passar 1h i 30m fent una mini paradeta per descansar.
    Més tard vam esmorzar i vam jugar una mica.
    Vam fer una gimcana molt entretinguda i interessant.
    Unes hores més tard vam anar a dinar al costat de la platja i vam jugar a futbol.
    Després vam anar a conèixer diferents tipus de peix de la llotja de Vilanova.
    Seguidament, vam anar a una altra platja i ens ho vam passar molt bé.
    A la nit vam parar taula. Quan vam acabar de sopar vam fer el joc de nit
    Al dia següent al matí, vam anar al museu del ferrocarril. Vam anar a la casa de colònies a dinar i vam tornar cap a casa.

12. Sandra diu:

Hola amics i amigues de la Zer El Sió! Sóc la Sandra.
    A mi el que em va agradar més va ser el joc de nit i la platja.
    El menjar que em va agradar més va ser el de l’ últim dia. Hi havia macarrons, pollastre i gelat de xocolata.
    Del segon dia, el que em va agradar més va ser anar al Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú. Vam fer un joc de buscar imatges relacionades amb trens del museu. El meu grup estava format per la Janna de Preixens, l’ Aroa Dil, l’Emma, l’Aina de Preixens, l’Ovidi i jo. Ho vam fer molt bé, només ens va faltar relacionar una imatge.
    Adéu!

13. CLASSE DELS PETITS DE PUIGVERD diu:

HOLA NOIS I NOIES,

SÓC LA XENIA, EM VA AGRADAR MOLT ANAR A LA PLATJA I PUJAR AL TREN DE FUSTA. VEURE ELS PEIXOS VA SER MOLT BONIC I SOBRETOT EL MENJAR ERA BONÍSSIM.

SÓC LA JANA, A MI EM VA AGRADAR ELS JOCS DE LA PLATJA I LES HISTÒRIES DE LA IAIA TRINI.

EL SAMUEL, EL JOEL I LA DARIA NO VAM ANAR DE COLÒNIES PERÒ VAM VEURE LES FOTOS. POTSER L’ANY QUE VE HI PODREM ANAR.

14. Petits/es de Butsènit diu:

Ens ho vam passar molt bé a les colònies!!!
    Portàvem unes motxilles molt ben ordenades.
    A la platja ens ho vam passar genial! A la platja va ser molt divertit poder mullar-nos els peus. Fins que vam veure alguna medusa i les monitores i senyoretes ens van fer sortir.
    A la Dafne li va agradar molt poder dormir amb la Carme.
    La visita al Museu del Ferrocaril va ser molt guai! I vam poder pujar als trens i tocar algunes coses.
    Les monitores eren molt maques.
    La visita a la llotja va ser molt divertida, quants peixos diferents!
    El menjar de la casa de colònies era molt bo i la casa era molt bonica.
    Al Port hi havia molts vaixells i un pescador ens va regalar una estrella de molt.

ENS VA AGRADAR MOOOOOOOOLT!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *