Teatre llengua anglesa 2018.

Dins del XVIII Programa Comarcal de Suport a l’Educació a l’Urgell es va dur a terme, el 8 de març, la representació “Beauty and the best, a la que van assistir l’alumnat de cicle superior.

• Cançons:

• Material:

Aquest article ha estat publicat en Música i teatre. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Teatre llengua anglesa 2018.

1. Marc :) :) :P :·) diu:

Hola sóc el Marc:)
    L’excurSió de “BEAUTY AND THE BEAST” va ser molt divertida:).
    També em van agradar molt les cançons.
    Va ser una mica curta comparada amb les altres excursions.

IT’S AMAZING:) 🙂 🙂 🙂 :p 🙂 🙂 🙂

MARC.

2. MARIONA :):):) diu:

Hola,sóc la Mariona.
    Avui volia compartir una cosa amb vosaltres:
    A mi el que em va agradar més van ser les cançons !!!!
    ADÉU!!!

MARIONA. :):):):):)

3. Sandra : ) :) :) :) :) :) :) diu:

HOLA! sóc la Sandra.
    A mi el que m’ha agradat més són les cançons i quan la mare es va espantar. Em vaig fixar que la noia, quan vam mirar fotografies d’aquesta obra a l’escola, tenia unes (oo) ulleres i a la obra de teatre no les portava.

4. Aina diu:

Hola, sóc l’Aina. A mi el que em va agradar van ser les cançons, totes les cançons em van agradar molt però la que més em va agradar va ser la que cantaven la Bella i la Bèstia, una altra que també em va agradar molt va ser la última quan ja eren a casa i cantaven la mare el pare i la Bella. Jo ho vaig entendre una mica perque parlaven molt ràpid però l’obra de teatre va ser molt divertida. També em va agradar molt quan estaven a l’avió i es movien molt. Ho van fer molt bé, em va agradar tant que voldria tornar-la a veure. M’ho vaig passar fenomenal! Una de les coses que també em van agradar va ser quan la Bella li explicava el conte a la Bèstia i van pujar nens i nenes a l’escenari, als nens els van disfressar una mica igual que a les nenes. Els hi van posar barrets i perruques i també gorres. Em va agradar moltíssim l’obra, i m’ho vaig passar fenomenal!Adéu! Fins una altra obra de teatre!

5. Escola de Puigverd diu:

Anabel: Em van agradar les cançons perquè cantaven molt bé. Sí que vaig entendre el que deien però no vaig entendre el sentit de l’obra en general.
    : ) ; )
    Ninette: No em va agradar l’obra perquè no ho vaig entendre.
    Dennís: no vaig entendre l’obra perquè parlaven molt ràpid. 🙂 🙂