Nadal 12

Aquest Nadal abans d’anar cap a Puigverd varem visitar Agramunt. Hi ha un munt de llocs interessants! Feu un cop d’ull a les imatges.

• Museu del Torró i de la Xocolata.

• En aquest museu hem descobert el procés de l’elaboració d’aquests dolços tan bons!

• L’Espai Guinovart.

• Després de la visita d’aquest espai hem realitzat un dossier. Ara coneixem millor l’obra d’aquest il·lustre pintor agramuntí.

….

• La façana de l’església i el pou de gel.

• De camí cap al pou de gel vam veure un pessebre molt gran i bonic en un aparador d’una botiga.

….

Després de dinar i de jugar una estona…

• Repertori de nadales.

A l’Andrew, el nostre auxiliar de conversa, li vam entregar un petit present de Nadal. A les fotos ja es veu que ens l’estimem molt!

….

Alguns vídeos de la Festa.

Com heu pogut escoltar les nadales sonaven molt bé! Les mestres i l’Andrew també en vàren cantar una.

Aquest article ha estat publicat en Festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

13 respostes a Nadal 12

1. Classe petits de Butsènit diu:

La Chenoa diu que li va agradar molt tot el que vam fer aquest dia. Els nens i les nenes de la ZER van cantar molt bé.
    Ens vam divertir molt i m’ho vaig passar molt bé. Em va encantar el pessebre! Em va agradar molt anar a l’Espai Guinovart i tastar els torrons d’Agramunt. – diu la Lily.
    L’Erik s’ho va passar molt bé en aquell parc de Puigverd i va trobar molt curiós passejar pels porxos d’Agramunt, sobretot veure el celler d’aquell forn de pa i passar per damunt el vidre. Li va agradar entrar a la cabana de l’Espai Guinovart amb els ulls tancats. Va ser molt divertit.
    Ens vam divertir molt i als gronxadors vam jugar molta estona. Ens va agradar molt aquell pessebre tant gran! A l’Espai Guinovart va ser molt guapo. Al museu del Torró em va agradar el video – diu el Martí.
    A l’Aina li va agradar molt el pessebre i jugar en aquells gronxadors tan macos. Li va agradar tastar els torrons d’Agramunt.

2. Preixens Grans diu:

A tots ens van agradar molt els torrons i les nadales. Els museus i el pou de gel els vam trobar molt interessants.

3. Escola de Puigverd d'Agramunt diu:

Els nens i nena de la classe dels eriçons us explicarem la sortida de Nadal.

ROBERT: em va agradar molt el museu del torró i també l’espai Guinovart.
    ANABEL: a mi em va encantar el museu del torró i la xocolata, també el mural de les estacions i també l’arbre de Nadal de l’espai Guinovart. Ah!! i també el pessebre.
    ALBERTO: el museu va ser molt bonic i els torrons molt bons. M’ha agradat veure l’arbre de Nadal i la cabana era molt xula.
    XAVI: a mi també em va agradar la cabana i el museu del torró però jo no puc menjar torrons perquè porten ou i em faria mal la panxa.
    ALBERT: a mi m’agrada el museu i també els torrons.

Nois i noies grans, – us va agradar el pou de gel?
    Nosaltres també el voldrem veure.

4. Eric diu:

Hola,

em van agradar les cançons i el pou de gel (no l’havia vist mai). La cabana del Guinovart és molt xula.

Adéu.

Eric

5. Òscar diu:

Hola a tots companys i companyes!

A mi em va agradar molt l’Espai Guinovart. Després de l’Espai Guinovart varem dinar i varem jugar a futbol, que és lo que més em va agradar! Em deixava el pou de gel! És molt bonic! Després de jugar a futbol varem cantar nadales molt boniques i tocar la flauta! A l’Andrew li varem regalar torrons, perquè marxava al seu país a passar el Nadal amb la seva família.

Fins una altra.

Òscar.

6. Joan Ramon diu:

Hola!

Va ser molt divertit tot allò! I aquell pessebre…molt bonic. Sabieu que vam entrar dins un quadre? La cabana de Guinovart!

Ah! Ja tornem a ser a classe, em començava a avorrir amb tantes vacances!

7. Abe diu:

Com va?

la festa de Nadal va ser molt divertida i sorprenent.
    El partit de futbol també va ser emocionant
    i el resultat va ser 1/1. Les cançons varen quedar
    molt bé.

Adéu!!

8. Nerea Creus Lorenzo diu:

Hola nens i nenes,

com esteu? Em va agradar el pou de gel, però també la cabana del Guinovart, és molt bonica i al final en va agradar quan els nens i les nenes diem les nadales i també quan les mestres i l’Andrew cantaven!

Fins una altra.

Nerea

9. Kora diu:

Hola, companys i companyes!!!!!!!

Em va fer molta gràcia quan cantaven les mestres i l’Andrew, va ser una gran sorpresa!!!!!

També em va agradar la cabana i l’era d’en Guinovart! I com jugavem amb les fulles, al pati de Puigverd!

M’ho vaig passar bomba!!

10. Carolina diu:

HOLA!!!

EM VA AGRADA TOT MOLTÍSSIM
    ALS MEUS CAMPANYS DE LA CLASSE DELS GRANS
    TAMBÉ. A MI NO EM VA AGRADAR MOLT L´ESPAI GUINOVART
    I LO QUE EM VA AGRADAR MÉS VA SER LES CANTADES I LO DEMES.

FINS UNA ALTRA

ADÉU

CAROLINA

11. JOAN diu:

Les fotos m’han agradat molt i la festa de nadal moltissim. M’HAN AGRADAT LES POESIES DELS ALTRES COLES

12. Ariana diu:

Jo no estava pero en veure les fotos segur que us ho eu passat molt bè el que m’agradat es el mural de les quatre estacions

13. Júlia Salvadó diu:

Aquest nadal ha sigut molt divertit, el que més m’ha agradat han sigut les cantades sobretot la dels professors.