Assaig i Festa fi de curs 2010.

• 28 de maig. Assaig Festa fi de curs.

• 5 de juny. Festa fi de curs 2009/10.

• Lliurament d’orles.

• Festa de zer, festa de poble.

Aquest article ha estat publicat en Festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

13 respostes a Assaig i Festa fi de curs 2010.

1. Montse diu:

Carai quins alumnes, aquests de la ZER El SIÓ!!!
    Cada any sorpreneu amb la vostra festa, i aquest any no ha estat una excepció!!
    Felicito a les nenes i als nens de Puigverd per les accions amb mímica tan ben aconseguides; felicito també als nens i nenes de les Ventoses i Butsènit, pel divertit i alegre ball en anglès, així com als nois protagonistes del viatge a Londres (que bé que parleu l’anglès!!!!). Enhorabona, Pretty Ritty i animalets!! Quin conte més bonic i quines interpretacions més ben fetes! Sou uns actors i actrius molt bons i bones!! Ei, i el ball de la Ritty…. GENIAL! I als zombies….. quin espectacle!!! Vau causar sensació!!
    La cançó “SOM” em va emocionar: la vau cantar i interpretar amb molta força i va quedar perfecta com a comiat de la festa.
    Que tingueu molta sort els qui marxeu, Júlia, Pau, Santiago i Aitor!!!

2. Margaret diu:

Hola Sionencs!
    La veritat és que cada vegada fa més goig tot, espectacle, sopar, orles… Una forta abraçada i no pareu, Pim, Pam, Pim, Pam!!! Molts ànims i petons.

3. Laura C. diu:

I liked when children from La Zer la Sió were dancing and acting.

4. laura p. diu:

I like eating chocolate. It was delicious!!!!

5. Àlex balasch sola diu:

I enjoyed Ramon Roma show. It was fun!!!

6. paula diu:

I liked dancing at night with my friends!!!

7. anna diu:

I liked dancing with my friends at night. The disco was funny!!!

8. Julia Clotet diu:

I enjoyed Ramon Roma show!!!

9. c5007852 diu:

Gràcies Montse i Margaret pels vostres comentaris. I a l’Alba per animar als alumnes a participar. en el nostre Fòrum.

A mi la Festa també em va agradar moltíssim!

Marisol

10. Jose diu:

I liked the show of Micheal Jackson. Children from Preixens danced very well.

11. Sergi diu:

I liked the performance of Cupido. Children from Puigverd acted brilliantly.

12. Aitor diu:

I enjoyed the song of Thriller.

13. ester diu:

Holeta!!!!

m’ho vaig passar super bé!!!!!!!

I dic un petó molt gran a les meves amigues a la Diana, a la Mireia, a la Júlia Salvador…

Adéuuuu