Canvis d’estat. L’aigua i el gel. 22/01/08

El dia que ens va venir a visitar la Mercè Arànega, vam aprofitar per fer a la tarda, la 2ª Trobada de Natura. Això els alumnes de cicle mitjà i superior. Els més petits de la Zer van pintar una carota il·lustrada per aquesta artista.
Сайт знакомств

Aquest article ha estat publicat en Trobades de natura. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Canvis d’estat. L’aigua i el gel. 22/01/08

1. Sergi Bonell Planas diu:

No m’ho vaig pensar mai que l’aigua peses més que el gel.

2. Bones!
    Crec que la trobada va ésser molt i molt divertida. Ens ho varem passar de fàbula! Llàstima que no vam tinir temps d’acabar alguns experiments amb el gel i l’aigua. Sempre aprenem moltíssimes coses a les trobades de natura. És entussiasmant i passem una bona estona aprenen i experimentant amb els amics. M’agraden molt això de les trobades, però a mi m’agradaria fer una trobada per parlar sobre algunes malaltíes. Però això és massa complicat, jejeje!
    Doncs que trobo que fer aquesta classe de trobades són per apendre i per passar una molt bona estona.·. =)

Fins un altra.

Atent_.Carla Teixidó Oms(L)

3. Andreu Vinielles Fauró diu:

La trobada va ser “wai”!!!
    Hi havia coses sobre l’aigua que no sabia i era molt interessant.

Les coses més xulis van ser les de treure el gel d’un got sense tocar-lo. (Per cert, a la nostra taula no va funcionar).
    I lo de fer caure la moneda d’un cèntim (no de dos) a una ampolla de CACAOLAT.

4. Alexandra Mailat diu:

M’agraden les trobades de natura.

5. Aitor Creus diu:

Va ser molt interessant.

6. Hola,

com que veig que us agrada molt això de fer experiments us envio una adreça web on n’hi ha un munt.

7. Hola, gent!
    Ja torno a comentar! xD. (M’encanta comentar)
    Vull parlar de que és molt divertit aprendre i que si tots escoltem la Josefina mentres ens explica les trobades de natura ho sabrem per després deixar “bocabadats” els pares.
    Trobo que només cal que hi fiquem una petita part nostra per escoltar i NO FER TONTERiES.
    Això de les trobades està molt bé perquè sempre acabes el dia saben una cosa més dels experiments que provem. Si continuem fent-ne m’agradaría que es parlès de moltes coses noves i interessants. A l’hora de fer trobades s’ha de estar atent! Per després apendre!!
    Doncs em despedeixo. Petons i moltes abraçades!
    Que passeu molt bon dia i per cert:
    Per la mestra Noemí que ahir era el seu aniversari:

**MOLTÍSSIMES FELICITATS**

atnt_.Carla Teixidó Oms