Avaluació

Per finalitzar el nostre projecte, fem una conversa amb els alumnes on demanem que reflexionin sobre què han après durant tot el procés del projecte. Així, tant els alumnes com la mestra es fan conscients de l’evolució en els aprenentatges, d’una manera més individual i concreta.

Es valora la capacitat d’exposar davant del grup-classe el treball de recerca que fan a casa i el treball que es fa en grup. Així com també l’actitud que mostren en el treball en equip ( la col·laboració, l’ implicació i la responsabilitat ).

Des de quan es van formular una pregunta per investigar, inquietuds que han anat sorgint i s’han anat explicant durant el projecte, la recerca que s’ha fet des de casa, els coneixements que han transmès els nens i nenes als altres companys/es a l’aula i del treball cooperatiu entre ells, cada moment és important i compta en el procés d’aprenentatge.

En aquests moments tan enriquidors i motivadors han après molt i el més important de tot, s’ha aconseguit motivar als alumnes a investigar, a aprendre per ells i elles mateixos i a explicar-ho a la resta de companys/es.