LA NOSTRA METODOLOGIA

La tutora juntament amb l’equip impulsor vam crear els grups de manera heterogènia, repartint tot l’alumnat de la classe.

Van sortir cinc grups de cinc alumnes cadascun, amb la següent assignació de rols: secretari/a, organitzador/a, moderador/a, material i portaveu.

Vam repartir unes medalles amb imatge visual de cada rol i vam dedicar una sessió a l’explicació dels objectius i la implicació de cada un dels rols.

A partir d’aquí vam dedicar les següents sessions a explicar QUÈ SABEM  i QUÈ VOLEM SABER.

I després vam repartir les preguntes del QUÈ VOLEM SABER entre cada un dels equips.

Al mateix temps es va canviar la distribució de l’espai de l’aula, creant diferents espais de treball cooperatiu on els alumnes poguessin trobar un clima de treball més adequat per aprendre conjuntament i  moure’s per l’aula per cercar informació en diferents espais delimitats ( racó d’ordinador, tablet, llibres de la biblioteca, material portat de casa…)

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *