A l’hora de plantejar-nos la tria del tema del projecte realment van sorgir molts dubtes ja que no teníem gaire experiència i altres petits projectes que havíem realitzat el tema l’havia triat el mestre;
Així doncs, els hi vam preguntar als alumnes i a la tutora sobre el que els interessaria aprendre una mica més i a partir d’aquí l’equip impulsor vam triar nou imatges i vam explicar als alumnes que veurien unes imatges i haurien d’anar apuntant a una graella quina els hi agradava més i també hauríem de donar un títol a la imatge que seria l’inici o el punt de partida del nostre projecte.
Aquestes nou imatges van ser les següents:
Les vam projectar en silenci; després de cada imatge els alumnes anaven dient paraules sobre la imatge, per poder posar un títol a cada una de les fotografies.
Finalment, vam fer votacions i cada alumne va triar el tema que més li va agradar.
El tema més votat va ser l’embaràs.