Avaluació

Com avaluem la realització del projecte i el producte final? Com intervenen els alumnes en la seva avaluació i valoració del projecte? Amb quines evidències avaluem si els aprenentatges són significatius? Com avaluem el treball en equip i com obtenim dades individualitzades tot i que els alumnes treballin en equip?

En el treball s’ha donat molta importància en avaluar el procés d’aprenentatge dels  alumnes. Per aquest motiu es van elaborar unes B.O, de cada activitat a realitzar (introducció, què hem de saber?, portada, fitxa tècnica…) per tal que els alumnes formessin part d’aquesta avaluació diària.

Per tal d’avaluar si l’aprenentatge és significatiu, hem realitzat Esquemes Mentals (Tony Buzan), que ens han permès veure el que han après al llarg d’aquest treball.

Per avaluar el treball en equip han realitzat una rúbrica d’autoavaluació en la que han quedat reflectits el funcionament i les dificultats que s’han anat trobant.

A través de l’observació sistemàtica i directa del mestre tutor durant totes les sessions, hem obtingut les dades individualitzades dels alumnes.