Després de tractar la planificació, la metodologia, la implementació i el producte final, en aquest article abordarem l’avaluació.
Tot comença per acotar els àmbits, dimensions i competències d’un projecte que vol ser multidisciplinari i amb docència i avaluació col·legiada.
Després ve la concreció de les activitats que permeten avaluar un aprenentatge competencial.
Una avaluació que volem formativa i, especialment, formadora. Els instruments que ho faciliten han estat Moodle, quadern competencial, CoRubrics i EDpuzzle.
Ha estat un canvi important la utilització dels formularis que genera CoRubrics. Quan es fan les presentacions de les memòries dels diversos grups, tots anem avaluant (alumnat i docents). Després tot-hom farà també l’autoavaluació.
Després de llegir aquesta articles de Jaume Feliu i de Mariana Morales, ens plantegem incorporar les rúbriques d’un sol punt.
Després de tractar la planificació, la metodologia, la implementació, el producte final i l’avaluació, en el pròxim article abordarem la veu de l’alumnat.