Producte final

El projecte el vam iniciar amb un producte final que hem variat responent als interessos i motivacions dels alumnes.

Al planificar-lo teníem clar els objectius i els criteris d’avaluació. Com a producte final ens vam plantejar la fabricació d’una nau espacial per grups, però quan vam tenir la nau gairebé acabada ens van sortir noves preguntes: Per on pot anar la nau espacial? Com és el sistema solar? Quin és l’ordre dels planetes?

Per aprofundir i poder donar resposta a aquestes preguntes un alumne va proposar fer una maqueta del Sistema Solar on poguéssim veure l’ordre dels planetes i poder aplicar el que havíem après dels planetes (tamany, color, posició…).

Hem allargat el projecte dues setmanes i hem fet la maqueta. D’aquesta manera, el producte final del projecte s’ha convertit en una maqueta del Sistema Solar i així poden reflectir millor els seus aprenentatges.