Avaluació

El fet de valorar el projecte passa per dos moments importants: en primer lloc durant la realització del projecte, amb la mateixa observació d’aula, que permet detectar punts forts i dificultats en els diferents tipus d’activitats i agrupaments. En aquest cal destacar el paper del docent com a guia que ajuda a reconduir les situacions d’aprenentatge on es requereix la seva actuació de manera més explícita. En segon lloc després de la realització del projecte, el producte final elaborat per l’alumnat a nivell individual, que és un Lapbook, permet detectar el nivell d’assoliment de cada alumne tenint en compte els objectius finals del projecte. Així mateix, el projecte inclou una activitat de síntesi que permet detectar el grau d’assoliment del vocabulari treballat durant el projecte, a 1r a nivell oral i a 2n a nivell escrit.