COM?

Acordem que qualsevol projecte que fem a l’escola tindrà en compte l’aprenentatge cooperatiu com a element enriquidor i bàsic. Així doncs, a l’escola desenvolupem activitats autèntiques que malgrat ser  productives i que permeten potenciar destreses bàsiques per a l’alumnat d’avui, no les consideraríem com a projectes.

Tots els projectes fomentaran:

• L’aprenentatge cooperatiu.
  • Activitats que potenciïn un grau d’autonomia i de decisió important.
  • Definirem un repte inicial que fomenti la reflexió, la recerca i l’acció de tothom.
  • Les activitats tindran un grau de guiatge, però mai marcaran el camí, perquè el procés el decidirà l’alumne/a.
  • Els projectes sempre els iniciarem en una reflexió grupal, recordant els objectius de la sessió i, al final, amb una autoavaluació individual i grupal per tal d’introduir propostes de millora.
  • La realització d’un producte final significatiu que impliqui comunicació i funcionalitat.