Metodologia

Després de tenir clar el que havíem d’incloure a la Celebració del 10è aniversari ens vam repartir la feina en diferents comissions de treball. Vam obrir una carpeta compartida (drive) per tal de facilitar l’organització del projecte i anar documentant les diferents fases de la festa, incloure totes les idees i les noves propostes.

Les comissions de treball formades:

• El Departament de Llengües s’encarrega de la “Revista” i un anunci delcentre: entrevistes a antics alumnes, professorat, juntes AMPA’s, equip directiu… Els alumnes han participat en les entrevistes, l’Ajuntament ha col-laborat amb la maquetació.
  • Des de l’àrea de tecnologia i visual i plàstica, s’ha fet un concurs pel cartell commemoratiu, que també serà la portada de la revista. Hi ha hagut una participació elevada per part dels alumnes. També es farà un photocall.
  • Els membres del claustre hem buscat sponsors per la revista.
  • Des de l’àrea de música es faran diferents actuacions el dia de la festa. Hi hauran alumnes que faran la presentació de l’acte.
  • L’àrea d’Educació Física s’encarrega del muntatge fotogràfic i vídeo, amb fotos i imatges dels alumnes de les diferents promocions, així com de les activitats realitzades durant aquest deu anys. Es farà una projecció durant la celebració.
  • Després de les actuacions hi haurà un sopar. L’AMPA s’encarregarà de gestionar la zona de les begudes, tiquets compra… Durant el sopar hi hauran sortejos.

Finalment dir que l’Ajuntament ha facilitat l’espai i l’equipament necessari per poder  celebrar la festa del 10è Aniversari de l’Institut Empuriabrava.