Avaluació

Per tal d’avaluar el producte final, els alumnes escoltaven el programa i s’avaluaven entre ells. En un principi costava que les seves valoracions fossin realistes i que hi haguessin critiques constructives, però mica a mica van anar aprenent a fer valoracions més crítiques i en les quals els companys poguessin millorar.

Com a docents pensem que va ser una experiència molt enriquidora el fet que ells mateixos s’escoltessin, s’avaluessin i es fessin propostes de millora, ja que l’evolució entre el primer i el darrer programa és molt significativa.

També comentar que al haver de desplaçar-nos al poble veí a realitzar el programa, ha comportat un treball d’organització horària i gestió dels bitllets de tren. Els propis alumnes eren els encarregats de buscar els horaris del tren, calcular el temps de gravació del programa, calcular el cost i comprar els bitllets del tren.