Implementació

Aprofitant les comissions de treball creades, el departament de llengües ha sigut l’encarregat de portar endavant la revista commemorativa del 10è aniversari del centre. S’ha aprofitat que a 2n i a 3r d’ESO, els alumnes han treballat àmpliament l’entrevista i així, ells s’han responsabilitzat de tirar endavant aquesta part del projecte.

Els professors de llengua han guiat i orientat els alumnes, ajudant-los en la tasca. Els grups de treball els han fet els mateixos alumnes. També, des de l’àrea de matemàtiques, aprofitant el treball d’estadística a l’aula, els alumnes de 4t d’ESO han elaborat diferents gràfiques amb el perfil d’alumnat del nostre centre.

Pel que fa a la Celebració del 10è aniversari, l’àrea de música, s’encarrega d’organitzar els diferents espectacles amb els alumnes participants, ja sigui de forma individual o en grup. Hi hauran quatre presentadors voluntaris que s’encarregaran de fer de mestres de cerimònia. Els alumnes, amb el suport de la professora, faran el guió.

L’AMPA s’encarrega de gestionar la part dels sortejos, butlletes, begudes… durant el sopar.

Destacar la implicació de tota la comunitat educativa durant aquest procés. Sense tots, no hauria sigut possible dur a terme el projecte.