PLANIFICACIÓ

Aquest trimestre els alumnes de cicle mitjà participen al projecte escolar del Banc de Sang i Teixits de Girona.

L’objectiu principal del projecte és portar a terme una campanya de donació de sang que tindrà lloc a l’escola.

Per tal d’introduir el tema als nostres alumnes ens va visitar la Cristina, la persona responsable d’aquest programa, la qual ens va transmetre la importància de les donacions de sang, què en fan d’aquestes donacions, quantes se’n necessiten diàriament…

Finalment ens va explicar quines serien les tasques que haurem de desenvolupar al llarg del projecte: elaborar una carta per a les famílies, dissenyar el logotip i l’eslògan de campanya, elaboració d’una enquesta i disseny i elaboració de pancartes informatives.