METODOLOGIA

A partir dels mitjans de transports vistos a Girona  i altres que coneixien ells, vam plantejar la pregunta:

Quin mitjà de transport t’agradaria investigar?

Cada alumne va triar 3 mitjans de transport i tenint en compte aquestes opcions es van formar els grups de treball.

Vam acordar que fossin grups petits per facilitar la participació de tots els membres a l’hora de desenvolupar el projecte.

Dels 37 alumnes de Cicle Inicial es van formar 11 grups de 3 alumnes i un de 4. Aquests grups es van repartir amb 3 mestres i en 3 espais diferents.

En una primera sessió cada grup va pensar i escriure què sabien del mitjà de transport escollit.

En una segona sessió es va plantejar als alumnes què els agradaria saber, com a grup, sobre el seu mitjà de transport i es va elaborar una llista de preguntes, que els serviria d’ índex de la seva investigació.

Cada pregunta es contestava en un full a partir de la informació que anaven trobant interessant i important pel seu projecte.

Cada grup va treballar al seu ritme, posant interès en aquells aspectes que consideraven més rellevants.

Al ser pocs alumnes en el grup s’anaven repartint les taques de secretari.