Ens organitzem!

Al llarg de les session del projecte es treballarà tant de forma col·lectiva com de forma individual. Les tasques de sortides, enregistraments i d’observació seran en grups heterogenis pel que respecte ritme de treball, amb una posterior posada en comú. Les tasques de transcriure les descripcions les durant a terme individualment.

Els grup seran triats pel mestre de manera que equilibrem el ritme de treball. Com a docents ens interessa això perquè després cada grup pugui fer les seves aportacions a la posada en comú i evitar que només un grup faci tota la feina. Això sí, són els alumnes qui es reparteixen els rols ( enregistrador, portaveu, apuntador i els relacions públiques). La posada en comú ens permet abastar més enllà on segurament no tots els grups han arribat. A més é el moment dels debats, de compartir i on el o la mestra farà preguntes perquè els alumnes es qüestionin la feina què estàn fent. També serà el moment en què cada grup reflexionarà de com ha treballat, si ha funcionat i què pot fer perquè funcioni.

Cal que els alumnes estiguin atents perquè puguin fer una posterior feina individual, sense aquesta actitud envers l’activitat li serà impossible crear la guia com a producte final.