Com treballem la informació amb CI

La construcció dels coneixements en el nostre projecte passa per tres fases destacades (les tres en treball en grup).

La primera és la construcció de coneixements prèvis què ho posem tot en comú per abastar el màxim possible abans de posar-hi fil a l’agulla.

La segona és la recerca d’informació de manera vivencial. Aquesta informació la van a buscar ells pel poble demanant ajuda als treballadors dels serveis que volem explicar, mirant els cartells, horaris i observant.

La tercera i última és la posada en comú per complementar la informació buscada i així que tothom parteixi del mateix punt per tal de fer la tasca individual.

Els alumnes es podran autoregular ja que seran ells mateixos qui veuran si poden fer la tasca individual o els hi falta informació. Cal reservar un temps per a la reflexió de la tasca individual (a qui li ha resultat difícil, com ho podríem millorar…) per tal que l’alumne s’assebenti de les seves mancances en aquella sessió i ho pugui canviar per la següent.