D’on surt la idea de fer un Twister?

A l’escola Sant Climent tenim clar que no hi ha una única manera d’iniciar un projecte. A continuació exposarem el context d’on ha sorgit el projecte sobre el Twister amb l’alumnat de 3r de Primària.

Arrel de la planificació setmanal una nena es formula la pregunta “Què vol dir educació en valors?”. A partir d’aquí s’inicia una conversa on els companys i companyes expliquen què és el que entenen per valors, comencen a compartir significats sobre un tema que volen investigar. En aquesta conversa, la nena que ha fet la pregunta, connecta amb un vídeo que ha vist a casa sobre una botiga de joguines on trata el tema de la coeducació.

Després de veure el vídeo els infants tenen moltes ganes de crear una botiga de joguines. Aquesta idea de fer una botiga evoluciona fins a decidir fer un banc de jocs on els infants de l’escola puguin agafar en préstec simulant el funcionament d’una biblioteca. Una vegada han creat peluixos, jocs de cartes i baldufes, s’adonen que els jocs es poden perdre o trencar i acaben decidint buscar un joc que perduri en el temps. És en aquest moment que sorgeix la idea de confegir el twister.