Metodologia

Durant els dos dies de les JI, els nostres alumnes s’organitzen en equips de treball cooperatius heterogenis creats pel tutor i comentats a l’equip docent.

Tal com es plantegen les activitats de les JI, els equips cooperatius són els que ens permeten compartir opinions, reflexions i generar/fomentar el pensament crític en el nostre alumnat.

D’altra banda, cal destacar que les diferents activitats dutes a terme segueixen l’organització d’una seqüència didàctica competencial, és a dir, un inici motivador i significatiu per l’alumnat; el desenvolupament necessari per assolir/treballar els continguts seleccionats; i, finalment, uns moments de síntesi basats en la reflexió i creació d’un dels productes finals.