Producte final

L’alumnat va valorar que volien compartir el que havien descobert amb les altres classes del cicle a través d’una exposició oral. En l’explicació a les altres classes es pot observar com havien integrat els continguts i les competències educatives que havien treballat i com eren capaços de transmetre aquests aprenentatges als altres. Van compartir els aprenentatges amb alumnes de diferents edats i va saber adequar el seu discurs a les diferents necessitats i nivells.

A més, van crear grans xarxes conceptuals que es van anar confeccionant a mesura que sorgien els diferents continguts, i que s’han exposat a l’aula.

A més, a mode de resum, es va crear un vídeo del projecte per poder-ne fer difusió a les famílies i a l’entorn a través del web del centre.