MANS A LA FEINA!

Per començar amb la presentació del projecte l’alumnat és motivat amb la recepció i posterior lectura  de la carta/ petició enviada de part de la l’ Associació de veïns del barri de la Bordeta. També, es presenta la cúpula i la terra paral·lela als alumnes de primer d’ESO. S’elaboren grups de treball (hora de tutoria), es presenta el Moodle com a eina de comunicació i el Drive com a eina de treball.

La recopilació de la informació per fer el projecte s’obté de moltes fonts diverses. Consulten llibres i unes pàgines web prèviament seleccionades, escolten unes xerrades promogudes per veïns del barri on s’explica la història d’aquests, fan una gimcana pel barri visitant llocs emblemàtics, fan activitats vivencials  a la cúpula astronòmica del centre i també amb la terra paral·lela del CRP del Segrià.

Finalment totes aquestes experiències són explicades per cada grup d’alumnes fent una presentació oral als seus padrins.