AVALUACIÓ

Davant de la necessitat d’avaluar com treballen i aprenent els nostres alumnes hem dissenyat alguns instruments d’avaluació inicial, formativa i final per tal de donar respostes als objectius proposats a inici de curs.

En un primer moment s’utilitza un informe KAPSI per tal de concretar els objectius fent partícip a l’alumne d’aprenentatge sobre que s’espera que aprengui. També s’utilitza per a fer diagnòstic del punt de partida i comprovar els èxits i resultats fruit del procés d’aprenentatge.

Durant el procés s’ha emprat un full de seguiment per part de les tutores en el que s’observa en diferents moments de l’elaboració del projecte la participació, l’actitud, l’aprenentatge i l’execució de les diferents tasques que duu a terme l’alumnat; d’aquesta manera es pot anar reconduint el procés d’aprenentatge de cada alumne.

A través de la rúbrica que han elaborat els mateixos alumnes prèviament a la construcció de la línia del temps (mural) corresponent a les diferents etapes de la història del cinema, decideixen els criteris d’avaluació, s’autoavaluen i es coavaluen.

Al finalitzar totes les activitats proposades pel projecte els alumnes reprenen el qüestionari KAPSI per tal d’autoavaluar el seu propi d’aprenentatge i adquirir satisfacció per l’evolució positiva al llarg del procés.