La tecnologia CS – La veu dels Alumnes

Els infants de cicle superior són els veritables protagonistes d’aquest projecte. Ells han fet possible el bon funcionament de totes les activitats programades. Han estat molt entusiastes i participatius en tot moment i han valorat el projecte, en general, positivament.

Una vegada finalitzada la setmana de tancament, vam passar als infants un full de valoració per poder veure quines havien estat les seves sensacions i de quina manera podíem millorar la nostra practica docent.

L’activitat que més ha agradat amb diferència ha estat la Scape Room. Els infants coincideixen en que han hagut de cooperar molt i que això els hi ha agradat molt.

Per contra, la menys ben valorada ha estat la pel·lícula.

Adjuntem un buidatge de la primera part de la valoració.

Els tallers de robòtica també ha estat una de les activitats més ben valorades per part dels i les alumnes. Coincideixen en que van poder veure de ben a prop com programar robots i van entendre el funcionament d’alguns aparells que tenen molt a prop, com per exemple la “roomba”.

La valoració respecte dels agrupaments també ha estat molt positiva per la gran majoria de l’alumnat, la cooperació i la varietat de companys han estat els punts forts que més han destacat. Per altra banda, la queixa de que algun infant en concret no havia participat prou ha estat, també, la més comuna.

Les activitats en general els hi han semblat del tot adequades i ho han demostrat tant en la valoració final com en la participació i entusiasme que hi van dedicar.

Com a propostes de millora destaquen agrupaments més petits a l’hora de fer la exposició a cicle mitjà i alguna activitat a l’aire lliure.

Valoració dels companys de Cicle Mitjà:

Per tal de fer-ho més competencial, hem volgut escoltar també la veu dels companys de 3r i 4t després de l’exposició final. Hem col·locat un espai en el passadís, on deixar els seus comentaris després de la visita guiada pels seus companys. Aquí en teniu una mostra: